zondag 14 april 2013

Inspiratie huis

Ik ben sinds november 2012 verhuisd. Ik ben gek op bloemen, frutsels en kaarsen.
Hebben jullie nog leuke ideeen?


mijn dressoir met spiegel,
de accubakken Ikea, de windlichten en hoge vaas Action.

 
 
 
Heeeel veel kaarsen op een schaal.
Schaal: kruidvat, kaarsen, Action, Kruidvat, Trekpleister, Hema, Intratuin.
 
 
 
 
 
 
 
De hal, met halkastje waar wij onze schoenen in hebben staan.
 
 
 
Het balkon.
Plantenbakjes van de Action.
De gipse vlinder Trekpleister
 
 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sas, ken je me nog? Ziet er leuk uit zeg allemaal! De action vind ik echt ideaal voor decoratie dingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk weet ik nog wie je bent...Hoe is het? Rij je nog paard?
      Thanx!!!

      Verwijderen
    2. Gaat goed :) Rijd bijna niet meer, Pitoutje was natuurlijk verkocht. Kom je weer eens meekletsen anders? :)

      Verwijderen