donderdag 13 januari 2011

12-01-2011


Druk druk druk!!! Als moeder zijn heb je het er maar druk mee!!! Alles draait om je kind!
Meiden die ook kinderen hebben weten waar ik over praat!
Maar dat neemt niet weg dat ik niet ook, mijn EIGEN mode kan volgen.

De afspraak die ik met mezelf heb gemaakt voordat mijn zoontje werd geboren is, elke dag verzorgt de deur uit met make-up op! Elke dag is een feest!

Enjoy!





Armbandje van de h&m


Cupcake ketting!



truitje van de Zara met pofmouwtjes



3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey !
    dankje voor je reactie
    en wat een tof voorstel, daar had ik nog niet eens aan gedacht, ik zal er eens over nadenken;p
    Dankje voor je compliment op de bontjas hihi
    maakt m'n dag weer goed !

    BeantwoordenVerwijderen