woensdag 26 januari 2011

Dieren! Ja Dieren heeel veel dieren

Omdat velen mensen mij kennen maar ook velen niet.
Ik heb dieren, wat voor dieren: 3 katten en een hond. en natuurlijk ook nog wat dieren die ik nu niet meer heb.

Laat ik jullie voorstellen aan mijn 1e hondje Max geboren op 7 mei 1990 en overleden op 17 jarige leeftijd.

Max mijn alles!

Vriendje mijn Franse hangoor! 

Thomas 
Thomas Groot

Frou-frou en Thomas

Frou-frou klein


Shady en ik voor het eerst samen op het strand

Uhmmm ja ook ik ben blond geweest hahha

Keysha bonita gina, amerikaanse stafford

Keysha

Frou frou en Toulouse

4 opmerkingen:

  1. Ah lieve dieren zeg! =) ik hou ook echt van dieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah lief dat je dat vraagt! Met chico gaat het nu weer goed. Hij heeft te weinig calcium, maar als hij eet gaat alles gewoon goed. Eens in de zoveel tijd gaat het fout en moet hij weer naar de dierenarts! Wel sneu voor m, maarja hij is er gelukkig nog wel =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als hij te weinig calcium krijgt, geeft ze hem een spuit waar calcium in zit! Dan voelt hij zich binnen een paar uur weer beter en gaat hij weer eten.

    We doen al veel eraan om hem extra calcium binnen te laten krijgen, hij heeft al speciaal voer, calcium in zijn water, zo'n wit kalk blok in de kooi hangen enzo.. Maar af en toe gaat het toch mis! Het is waarschijnlijk zo gekomen omdat hij jarenlang veel zaden in zijn voer kreeg, en ook stukjes brood enzo van ons.. Krijg ie nu ook niet meer ;-). Het is trouwens een amazone papegaai!

    Ik vind je hond Keysha trouwens erg leuk, ik vind staffords echt mooie honden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha maakt niet uit hoor!

    Hij is al 31 jaar! Wel grappig, een huisdier die ouder dan jezelf is haha.

    BeantwoordenVerwijderen