maandag 31 januari 2011

MNY I LOVE IT

Zoals altijd ben ik dagelijks aan het surfen op het internet, op zoek naar nieuwe inspiratie.

En zo kwam ik op de site van de etos en sinds 2010 maar waarschijnlijk nu pas in de winkel of niet.. en dus loop ik achter kwam ik het merk MNY tegen.
Weet ik hoeveel kleuren nagellak, oogschaduw, lipgloss, lippenspul en weet ik wat allemaalll

En natuurlijk moest ik er wat van kopen en natuurlijk staan er alweer nieuw kleuren op mijn verlanglijstje!
Ik heb nu de donkerblauwe nr 661 en de Gele 749 nagellak.
Het zwarte oog-potlood en een rose lipgloss nr 295





Natuurlijk ben ik Saskia en deze Saskia wil altijd meer en heeft nooit genoeg, heb ik het een dan wil ik het ander...
Wat ik nog wil hebben is de grijze, bruine en fel blauwe nagellak! en de bruinige lipgloss!!!

Willen jullie weten waar ik het over heb kijk dan op deze site:

http://www.etos.nl/beauty/mny

1 opmerking:

  1. Die donkerblauwe is echt tof !
    Ik heb nog een matbruine op m'n lijstje staan, maar helaas schijnen ze nergens de exact goede te verkopen haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen